TYDZIEŃ Z POCAŁUNKIEM CESARZA!

Dzień dobry Moi Drodzy!
Dzisiaj na blogu zacznę pewien ciekawy cykl o nazwie "Tydzień z....". Na pierwszy ogień poszła twórczość Pani Sylwii Bachledy, która oczarowała mnie swoim debiutem. Kilka dni temu autorka na swoich social mediach poinformowała nas, czyli swoich fanów, że w końcu doczekamy się kontynuacji!!!! W tajemnicy Wam zdradzę, że podejrzewam jakie wydawnictwo wzięło twórczość autorki pod swoje skrzydła, ale czy mam rację? Zobaczymy.... Mam pewne podejrzenia, ale zobaczymy czy mój detektywistyczny się czasem nie myli :)
Nie przedłużając, zapraszam Was do rozwinięcia! 


Jeśli pewnego dnia zaufasz komuś za bardzo, razem ze wspomnieniami możesz stracić część siebie.
Dziewiętnastowieczna Francja to idealne miejsce na historię miłosną o kopciuszku, który spotkał swojego księcia… Jednak w tej bajce nie wszystko okaże się tak piękne, jak mogłoby się wydawać na pierwszy rzut oka. Oto młoda Charlotte, która olśniewa swoją urodą wszystkich dookoła, oczekuje powrotu swojego narzeczonego. Niestety, Victor wkrótce zdecyduje o opuszczeniu Charlotte na zawsze, a złamane serce dziewczyny będzie się domagać pociechy… Czy znajdzie się ktoś, komu będzie mogła zaufać? Co wydarzy się na francuskim dworze, kiedy piękna Charlotte zagości w murach Wersalu? I jaką rolę w tych wszystkich wydarzeniach odegra dumny cesarz Francji?

Mam nadzieję, że tej książki nie trzeba Wam przedstawiać, ale dla samego przypomnienia postanowiłam przytoczyć Wam oficjalny opis fabuły i okładkę książki. W kolejnych dniach będziecie mieli przyjemność przeczytania innych postów. Między innymi przygotowałam dla Wam wywiad z autorką, sesję zdjęciową z "Pocałunkiem cesarza", krótkie opinie innych blogerek czy moją nową odświeżoną krótką opinię.... :) W każdym razie będziecie się działo! Oczywiście tydzień z "Pocałunkiem cesarza" trwa także na Instagramie, więc również tam zobaczycie piękne zdjęcia powyższej książki :)

Mam nadzieję, że będziemy się świetnie bawić! A co najważniejsze - mam zamiar zmusić Was do przeczytania "Pocałunku cesarza" ! 
Do napisania!

2 komentarze:

  1. Świetny cykl! Jestem ciekawa czy zachęcisz nas do twórczości autorki :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna grafika. Czekam na kolejne dni. O książce słyszałam, ale nie czytałam. Jest dość stara, prawda?

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © 2014 Detektyw Książkowy , Blogger