"Seksowny kłamca" - Christina Lauren

                     Jedna noc potrafi zmienić wszystko, a jeden mężczyzna może porządnie namieszać Ci w głowie. Kiedy London poznała przystojnego Luka, wtedy jeszcze nie wiedziała, że ten chłopak przewróci jej świat do góry nogami. Mieli spędzić ze sobą tylko jedną noc bez zobowiązań, ale właśnie ta jedna noc zmieniła wszystko.... Przelotny seks przemienił się w coś intensywnego i pożądanego. Luke pierwszy raz od dłuższego czasu zainteresował się kobietą. Ale czy ta dziewczyna zainteresowała się kłamcą?  Zapraszam do przeczytania mojej opinii.
               London bardzo pasuje taki styl życia: surfowanie, praca w barze, spotkania z przyjaciółmi oraz powolne dojrzewanie do tego, co chciałaby robić w życiu po studiach. Wszystko doskonale się układa zgodnie z brakiem planu… Jednak kiedy pewnego ranka wielka fala zwala ją z deski, a wieczorem zalotny uśmiech Luke’a Suttera znów zwala ją z nóg, London lekko zbacza z kursu. Fakt, chłopak to typowy podrywacz, ale… “Dlaczego nie – przecież to tylko jedna noc” – szepcze jej do ucha uporczywy głos. Ze swojej strony Luke od tak dawna przeszedł na tryb automatycznego podrywu, że rzadko już przystaje, by zastanowić się nad swoim postępowaniem. Jednak po wspaniałej nocy z London uświadamia sobie, że od czasu katastrofy ostatniego związku, nie steruje swoim postępowaniem, lecz płynie tam, gdzie zaniesie go prąd. Z London jednak pragnie czegoś więcej…
                       To było moje pierwsze spotkanie z twórczością Christiny Lauren, a raczej z twórczością dwóch autorek, które ukrywają się pod powyższym pseudonimem. Dużo dobrego słyszałam o "Wild Seasons", dlatego w końcu musiałam przeczytać tą popularną serię. Większość czytelniczek była zachwycona poprzednimi tomami, więc miałam nadzieję, że ja również zakocham się w "Seksownym kłamcy". Wiem, wiem dużo ryzykowałam od czytania tej serii od czwartego tomu, ale kto nie ryzykuje nie pije szampana, prawda? Dlatego postanowiłam przeczytać "Seksownego kłamcę" i przekonać się na własnej skórze o co jest tyle szumu. Czy zakochałam się w piórze autorek? Czy będę kontynuowała przygodę z tą serią? Póki co Wam tego nie zdradzę, więc musicie przeczytać opinię do samego końca. Ale nic nie stoi na przeszkodzie, żebym zdradziła Wam co myślę o samej okładce. Co o niej sądzicie? Mimo, że nie jestem fanką gołych klat, to ta akurat mi się bardzo podoba. Czuję do niej miętę. Ewidentnie. Ogólnie muszę przyznać, że wszystkie okładki do tej serii mega mi się podobają. Mają coś w sobie, ale jeszcze nie wiem co.
             Okey. Teraz przechodzimy do konkretów. Co sądzę o najnowszej publikacji wydawnictwa Zysk i Ska? Moim zdaniem ta książka jest warta przeczytania, bo nie jest zwykłym i płytkim romansem. Historia z opisu wydaje się banalna i lekka, ale kiedy zaczniecie ją czytać to dostrzeżecie w niej pewną głębię. Zrozumiecie położenie i wybory bohaterów, a może nawet inaczej spojrzycie na otaczający Was świat? Ile razy źle oceniliście kumpla, który podrywał dziewczyny? Ile razy nazwaliście go "psem na baby" albo "babiarzem"? Czy kiedykolwiek się zastanawialiście dlaczego właśnie ten kumpel ma problem z zaangażowaniem się  w związek? W "Seksownym kłamcy" będziecie mieli do czynienia z taką postacią. Luke jest przystojny, zabawny i inteligentny, ale nie może związać się z żadną kobietą na stałe. Nie dlatego, że nie lubi zobowiązań - on nie potrafi się poświęcić jednej osobie. Nie ma pojęcia jak to się robi. A kiedy na jego drodze staje London, wszystko zaczyna się komplikować.... Brzmi fajnie, co nie? I tak będzie! Przygotujcie się na lekką, sympatyczną i charyzmatyczną opowieść!
            Czy mam jakieś zastrzeżenia do poznanych bohaterów? Raczej nie. London i Luke okazali się wspaniałymi towarzyszami mimo, że byli jak ogień i woda! Różnili się od siebie pow każdym względem, ale w głębi serca pragnęli tego samego - miłości!  Nie takiej przelotnej i na chwilę, lecz takiej, która przetrwa wszystko i naprawi w nich to co zepsute. London bała się zaangażować w poważny związek. Nie zdradzę Wam dlaczego, bo tego musicie się dowiedzieć sami, ale przeczytajcie tę powieść i odnajdźcie w niej drugie dno. Niektóre opowieści trzeba czytać między wierszami!
       Nie spodziewałam się tego, ale "Seksowny kłamca" wciągnął mnie na maxa! To nie jest byle jaka opowieść, którą przeczytacie i odłożycie grzecznie na półkę. Historię Luka i London będzie przeżywać, przeżywać i jeszcze raz przeżywać! To seksowna, zabawna i doskonała lektura na wakacyjne wieczory. Dajcie się zwieść okładce, bo naprawdę będzie gorąco. Komu bym ją poleciła? Z pewnością wszystkim czytelniczkom, które szukają niezapomnianych wrażeń i seksownych uniesień. Nie znosicie kłamców? Macie na nich alergię? W takim razie poznajcie Luka! Od niego na pewno się nie uwolnicie! 

Kochani,
czytaliście? Polecacie czekam na Wasze komentarze!
Do napisania!           

6 komentarzy:

  1. Mam na półce tę powieść i nie mogę się doczekać lektury! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Będę musiała przeczytać :)

    http://whothatgirl.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie moje klimaty. Czekam na recenzję czegoś mocniejszego :D

    OdpowiedzUsuń
  4. TAAAAAAAAK!!!!!! Pragnę tej książki! Muszę ję dorwać w moje łapki :) Mam wszystkie tomy tej serii (oprócz tej) i są super.

    OdpowiedzUsuń
  5. Kocham to wydawnictwo! Wydają same fajne pozycje dla każdego :)A "Seksownego kłamcę" muszę kupić :3

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © 2014 Detektyw Książkowy , Blogger