ZAPOWIEDŹ WYDAWNICZA - Nowe wydawnictwo i nowe książki!

Dzień dobry Kochani! 
Mam dla Was super wiadomość, ponieważ od kilku dni na naszym polskim rynku wydawniczym działa nowe wydawnictwo YA Czytam. Czego możecie spodziewać się po tym wydawnictwie? Na pewno wspaniałych książek dla młodzieży! Pokażę Wam trzy powieści, które zostaną wydane nakładem powyższego wydawnictwa! To jak? Jesteście gotowi? Zapraszam!

1. "Ranczo Fantazja. Droga w nieznane" - Oliwia Natecka
„Jestem inna, ja do nich nie pasuję!”, znasz to? Ja owszem. Jeśli czasami myślisz, że też gdzieś nie pasujesz, ta książka jest dla ciebie. Pełna zwariowanych, czasem poważnych emocji powieść o uczennicy renomowanego liceum, która nagle zostaje zesłana, karnie!, na ranczo gdzieś na końcu świata. Bunt? No pewnie! Ale po pierwszym, szczeniackim „nie”, trzeba dorosnąć , wziąć się w garść i dostosować się do nowej sytuacji. Może właśnie tam, gdzieś nad cichą wodą, odnajdzie swoje miejsce na ziemi? Pierwszy tom serii „Cicha Woda” jest pisany emocjami przez polską autorkę dla polskich dziewczyn. Nastoletnia córka dotąd męczyła mamę, aż ta zasiadła do lapka i powiedziała: „Dobra, napiszę dla ciebie tę książką”. A jak już zaczęła, powstał tom pierwszy, potem drugi, a teraz pisze się trzeci! Oj, dzieje się od pierwszego akapitu i dziać się będzie jeszcze więcej…



 2. "Niepokorni. Dziewczyna z ogrodu" - Anka Sangusz 


 Lubimy niegrzecznych chłopców, lubimy niepokorne dziewczyny, no nie? On – chłopak po przejściach, ona – zbuntowana przeciwko całemu światu. Kacper i Kamila. Dwoje nastolatków, których los nie rozpieszczał, oj nie… Jedno spotkanie, jedno spojrzenie, ciepłe słowo, nieśmiały uśmiech mogą zmienić wszystko. Uratować albo przeciwnie – zniszczyć już i tak poranione dusze. O tym są „Niepokorni”. Porwała mnie ta historia, zawładnęła mną i nie pozwala o sobie zapomnieć. Uwodzi, łamie serce i zostawia z pytaniem: co dalej? Powieść o nastolatkach i dla nastolatków, dzieje się tutaj, obok nas w Sopocie, Trójmieście… Pełna skrajnych uczuć - od miłości do nienawiści, od strachu do nadziei - może się przydarzyć każdej i każdemu z nas. Super debiut polskiej pisarki, Anki Sangusz, która serce oddała Pomorzu. Pisała od zawsze, lecz bardzo, bardzo długo do szuflady. Nadszedł czas, by jej fascynujący, mroczny, pełen emocji świat poznały czytelniczki i czytelnicy. Gwarantuję: wciągnie Was i nie wypuści. 


3. "Klub Fanek W.M. Oliwia"  - Majka Milejko 

Ta powieść jest genialna. Tak po prostu. W życiu nie powiedziałabym, że ja, normalna nastolatka, spędzająca pół życia na insta, a drugie pół na fejsie, tak całkowicie i zupełnie odlecę czytając historię trzech zwariowanych, przefajnych dziewczyn i zakocham się – jak one – w „facecie z plakatu”, Wiktorze Markosie.
Oliwka, kujonica o złotym sercu, wrednie wykorzystywana przez szkolną elitę, Alicja, „zawsze ta druga” w kolejce do serca rodziców, dla których liczy się tylko jej starsza siostra i na koniec Milka, zakupoholiczka, ale to na pozór, a tak naprawdę cholernie zdolna projektantka – byłam z nimi przez te kilkaset stron, podkochiwałam się w serialowym Patryku, śmiałam i płakałam, mocno, mocno trzymając kciuki za te dziewczyny, które stały mi się po prostu bliskie.
I chcę jeszcze, czy pani słyszy, pani Majko-Autorko?! Natychmiast, tu i teraz chcę c.d. historii trzech przyjaciółek i jednej Wielkiej Miłości! Kiedy tom II?!
Natalia z 5T
Pierwszy tom „Klubu Fanek W.M.” serii dla nastolatek i o nastolatkach, pisany sercem i duszą przez odkrycie roku, młodą pisarkę, Majkę Milejko, miłośniczkę dobrej muzyki, dobrej ksiażki i pewnego aktora, którego imienia nie zdradzi nawet na torturach!

Kochani!
Jestem ciekawa co sądzicie o tych pozycjach. Wpadło Wam coś w oko? :) Czekam na Wasze komentarze!
Do napisania!

8 komentarzy:

  1. Październik zapowiada się cudownie! Nie znam tego wydawnictwa, ale na pewno skuszę się na "Dziewczynę z ogrodu" <3 Okładka śliczna!

    OdpowiedzUsuń
  2. W sumie przeczytałbym "Drogę w nieznane". Nastolatką może nie jestem, ale nastolatkiem :D Ale konie to moje hobby :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie słyszałam o tym nowym wydawnictwie. Będę się przyglądać jego działalności.

    OdpowiedzUsuń
  4. "Klub fanek W.M"!! Ma super oprawę graficzną i intrygującą rekomendację :3 chcę to mieć u siebie na półce :) Nie znam tego wydawnictwa, ale fajnie, że o nim napisałaś :) Będziesz się im przypatrywać?

    OdpowiedzUsuń
  5. Chętnie poświęcę uwagę temu wydawnictwu. 😊

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie słyszałam o tym wydawnictwie, ale fajnie że powstaje i będzie wydawało literaturę młodzieżową:). [Kreatywna-alternatywa]

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie znam wydawnictwa, ale będę te Autorki obserwować :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Czytałam ,,Droga w nieznane" i spodobała mi się ta książka. Jest lekko napisana, szybko się ją czytało. Główna bohaterka mnie zaciekawiła mnie i będę czekała na kolejne części :D
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © 2014 Detektyw Książkowy , Blogger