Sierpień pięknie żegnamy, a wrzesień witamy! - Podsumowanie sierpnia!



Moi Mili!

 Sierpień już się skończył, a wrzesień rozpoczął, a to oznacza, że nadszedł czas na Podsumowanie Miesiąca! Niestety jak zwykle  nie popisałam się i przeczytałam tylko pięć książek :/ Jednak tym wynikiem się nie martwię, ponieważ we wakacje zawsze mniej czytam. Mam zamiar poprawić się we wrześniu, choć zdaję sobie, że zaczęła się szkoła i dojdzie mi więcej obowiązków.  Chciałabym też podziękować wszystkim osobom, które nominowały mnie do różnych Tagów lub LBA - zaległe nominacje mam zamiar nadrobić w najbliższym czasie :) Damy radę!
 Jak się czujecie po dzisiejszym dniu? Też jeszcze nie możecie uwierzyć w koniec wakacji?
Ile przeczytaliście książek w sierpniu? Piszcie w komentarzach :)





Oto lista przeczytanych książek:

1." Znak czterech" Arthur Conan Doyle                        186 str.                    
2. "Kraina zwana Tutaj" Cecelia Ahern                         316 str.
3. "Pomiędzy światami" - Jessica Warner                      446 str.
4. "Ucieczka w dzicz" Erin Hunter                                 330 str.
5. "Monument. Odcięci od świata" Emmy Laybourne    338 str.


Łączna liczba przeczytanych stron:  186 + 316 + 446+ 330 + 338=  1616 stron

Na blogu jest już  94 obserwatorów - bardzo, bardzo, bardzo, bardzo mocno  Wam za to dziękuję! Jesteście niesamowici ! 


Miłego dnia życzę :*


51 komentarzy:

  1. Ładny wynik :D Ja tam zawsze powtarzam, że lepiej przeczytać jedną książkę niż zero, więc pięć to już powyżej oczekiwań! Miłego i zaczytanego września Ci życzę! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację. Ważne, że czytamy :)
      Dziękuję ślicznie :*

      Usuń
  2. Nie ma za co dziękować! :D Dobrze Ci poszło! Powodzenia w kolejnych miesiącach~! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest za co :)
      Dziękuję Ci bardzo! Również życzę zaczytanych kolejnych miesięcy :)

      Usuń
  3. "Pomiędzy światami" mnie zainteresowało...
    Gratuluję miesiąca i oby kolejny był jeszcze lepszy!

    Pozdrawiam,
    Po Książkach Mam Kaca

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam Ci "Pomiędzy światami" to piękna historia :)
      Dziękuję :)

      Usuń
  4. Szkoła + czytanie to nie do końca dobre połączenie, ale takie życie książkoholika. :) Trzeba to łączyć. Powodzenia w czytaniu i blogowaniu ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciężkie jest życie książkoholika :) Musimy dać sobie jakoś radę :)
      Dziękuję i nawzajem :)

      Usuń
  5. Zrobiłam sobie listę ile przeczytałam, ale gdzieś ją posiałam, a nie chce mi sie teraz myśleć.
    W każdym razie gratuluję liczby obserwatorów i niech Co się wiedzie;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że tę listę znajdziesz :) Mam podobny problem, ponieważ brałam udział w wyzwaniu 52 książki w ciągu roku i nie mogę znaleźć notesu :) I nie pamiętam ile czytałam od stycznia do marca :)
      Dziękuję :)

      Usuń
  6. Mam podobnie, we wakacje jestem tak zajęta "nicnierobieniem", że brak mi czasu na książki. W roku szkolnym udaje mi się to, o dziwo, nadrabiać :D Moim zdaniem Twój wynik i tak jest dobry! :)
    Pozdrawiam!
    NiczymSzeherezada.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam tak samo. Zawsze więcej czytam w ciągu roku szkolnego, choć jest nauka :)
      Dziękuję :))

      Usuń
  7. Wakacje to normalne, że wiecej się wychodzi i w ogóle, ale mimo to ładny wynik :)

    Pozdrawiam
    http://coraciemnosci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Pięć książek i bardzo dobry wynik ;) szkoda, że szkoła się już zaczyna... na szczęście wrzesień jest chociaż trochę luźnejszy (co prawda mamy już zapowiedziane dwa sprawdziany i kartkówkę, ale jakoś przeżyje)

    http://zaczarowana-me.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :*
      U mnie też nauczyciele wpadli już w trans sprawdzianów :) W przyszłym tygodniu mam dwa sprawdziany z matematyki i geografii, a za dwa z niemieckiego :/ Damy radę :*

      Usuń
  9. W wakacje zawsze niby jest więcej czasu a książek i tak się mniej czyta. Upały ;D
    Świetny wynik. 94 obserwatorów - gratuluję.

    Pozdrawiam
    blog--ksiazkoholiczki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Upały były okropne :/ Na nic nie miałam ochoty :)
      Dziękuję :*

      Usuń
  10. No na prawdę jestem z Ciebie dumna ^^ Tylko o trzy mniej niz ja! :D hahaah :*
    Gratuluje tylu obserwatorów! ♥
    I chcę Pomiędzy światami :(((

    OdpowiedzUsuń
  11. Nieźle nieźle :)
    Z Twojego stosiki czytałam Ucieczkę w dzicz i chce przeczytać Monument 14 :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koniecznie przeczytaj "Monument 14" to interesująca pozycja :3

      Usuń
  12. Pięć książek w miesiąc to naprawdę ładny wynik, gratuluję! Mi się udało przeczytać bodajże cztery książki w sierpniu. :)
    Bo kocham czytać!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Mam nadzieję, że we wrześniu przeczytam jeszcze więcej :)
      Mamy podobny wynik :)

      Usuń
  13. Bardzo ładny wynik ;) Sama targnęłabym swoje ręce na Ucieczkę w dzicz ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koniecznie :) Uwielbiasz koty, więc "Ucieczka w dzicz" to idealna lektura dla Ciebie :))

      Usuń
  14. Dobry wynik :) Mi udało się przeczytać w tym miesiącu cztery książki, ponieważ niestety nie miałam aż tak dużo czasu na czytanie :(
    http://alejaczytelnika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. We wakacje zawsze mniej się czyta, więc się martw. Nadrobimy jesienią lub zimą :)

      Usuń
  15. 5 książek to nie najgorsze. Sama czytałam niecałe 6 na miesiąc :p co zresztą jest wyjaśnione na moim blogu.

    Ja mam jeszcze miesiąc wakacji, więc nie odczuwam tak bardzo ich "zakończenia" :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zazdroszczę Ci tego miesiąca. Z chęcią przedłużyłabym sobie jeszcze wakacje :)

      Usuń
  16. Dobrze jest, oby tak dalej :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Pięć książek to i tak niezły wynik, a jedyne co mi pozostaje to życzyć co powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo udany stosik ^^. Mam zamiar niedługo zabrać się za "Ucieczkę w dzicz", więc mam nadzieję, że mi się spodoba.
    Buziaki :*
    CynamonKatieBooks

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koniecznie przeczytaj "Ucieczkę w dzicz" to niesamowita książka. Nie mogę już się doczekać kolejnej części :)

      Usuń
  19. Życzę Ci, żebyś za rok miała tysiąc obserwatorów! :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Według mnie "Monument 14" to bardzo bardzo nudna książka! :/
    Gratuluję wyniku oby tak dalej i żeby czytelników przybywało :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A mnie właśnie "Monument 14" bardzo miło zaskoczył :)
      Dziękuję :*

      Usuń
  21. Ładny wynik:) Życzę Ci co miesiąc o sto więcej obserwatorów :)
    pozdrawiam Justyna z książko miłości moja

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo ładny wynik, gratuluję :) Zaczytanego września życzę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      Tobie również życzę zaczytanego września :)

      Usuń
  23. 5 Książek to i tak ładny wynik! Ja obecnie cierpię na marazm i nie wiem jak się go wyzbyć...:/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :*
      Mam nadzieję, że marazm Ci przejdzie :/ I szybko dojdziesz do siebie :*
      Trzymam kciuki :*

      Usuń
  24. Dobry wynik, ja niestety nie pamiętam, ile książek przeczytałam w tym miesiącu, ale liczba była pewnie podobna do twojej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja zaczęłam sobie zapisywać książki, które przeczytałam, bo zawsze o któreś zapominam :)
      Dziękuję :*

      Usuń
  25. Dobrze Ci poszło C:
    Czekam na Twoją recenzję "Chłopców". Ciekawi mnie Twoja opinia i czy mamy o tej książce podobne zdanie ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      Recenzja powinna jeszcze dzisiaj się pojawić :))

      Usuń
  26. Bardzo ładny wynik! Gratulacje! ;)
    Z Twojego stosiku interesuje mnie jedynie książka Kraina zwana Tutaj ;)

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © 2014 Detektyw Książkowy , Blogger