"Pozerka" - J. Harrow

       Wszyscy zakładamy maski. Każdy z nas udaje. Nie chcemy pokazywać naszego prawdziwego oblicza, ponieważ boimy się odrzucenia. Nosimy maski codziennie i nie chcemy się z nimi rozstawać. Stwarzamy pozory tak jak główna bohaterka powieści "Pozerka". Czy Magda w końcu odważy się pokochać? I pokazać światu prawdziwą siebie? A może już na zawsze będzie udawać kogoś kim nie jest... Jesteście gotowi na nową powieść J. Harrow? W takim razie zapraszam do przeczytania mojej recenzji!
         Po pierwsze: ty decydujesz. Po drugie: pamiętaj o uśmiechu. Po trzecie: nie zakochuj się.Potrafisz?…Magda jest atrakcyjną, niezależną kobietą. Już dawno obiecała sobie jedno: żadnego angażowania się w związki. Idealny mężczyzna to taki, który nie pyta, nie oczekuje miłości i… płaci.
Chłodna materialistka i bezduszna kokietka ma jednak swoje słabości. Czy wysoki brunet, który gardzi takimi kobietami, dostrzeże w niej to, czego nie widzą inni? I czy Magda odważy się zdjąć maskę utkaną z pozorów i znów pokochać?
                 To moje drugie spotkanie z twórczością autorki i na pewno nie będzie ono ostanie, ponieważ jestem pod ogromnym wrażeniem pióra i wyobraźni J. Harrow. "Nieodpowiednia dziewczyna" strasznie mi się podobała, ale to właśnie "Pozerka" skradła moje czytelnicze serce. Nie wiem dlaczego, ale tę powieść czytało mi się o wiele lepiej. Może dlatego, iż była lżejsza, zabawniejsza i idealna na czerwcowe wieczory? W każdym razie od pierwszej chwili pokochałam Magdę i miałam ogromną nadzieję, że nasza chłodna materialistka pokaże swoje prawdziwe i szczere oblicze. Czy doczekałam się tego? Może tak, a może nie. Czy książka skończyła się happy endem? To zależy dla kogo :) Ehhh, chciałabym Wam więcej zdradzić, ale oczywiście nie mogę. Przeczytacie "Pozerkę" i wszystkiego sami się dowiecie. Przygotujcie się na prawdziwą emocjonalną bombę! Ja jestem zauroczona najnowszym utworem Pani Harrow. Chcę więcej jej książek i to na już!
             Czytając tę historię czułam się tak jakbym była jej częścią, a nie świadkiem. Wielokrotnie wodziłam wzrokiem za decyzjami Magdy i wiele razy miałam ochotę ją ustawić do pionu. Nasza główna bohaterka jest bardzo oryginalną i specyficzną postacią, dlatego mogę Wam obiecać, że drugiej takiej nie znajdziecie na polskim rynku. Madzia ma swoje za uszami i wcale tego nie ukrywa! Uwielbia bawić się mężczyznami i mieć z tego wysokie korzyści. Biżuteria? Ładne prezenty? Klejnoty? Diamenty? Pieniądze? To wszystko jest dla niej ważna. A dlaczego? Ha! Tego Wam nie zdradzę. Ale czy serce materialistki, aby na pewno jest z kamienia? Z tym pytaniem Was zostawię.
           Bardzo podoba mi się styl pisania autorki, ponieważ J. Harrow pisze w sposób lekki, przystępny i szczery. Przez te historię się po prostu płynie! Pisarka nie idealizuje przedstawionej rzeczywistości, bawi się słowem i  kreacją bohaterów. W tej książce nie znajdziecie idealnych postaci. Każdy z bohaterów ma swoją przeszłość, tajemnice i cele do których dąży. 
                "Pozerka" to książka, która mnie zachwyciła, zaintrygowała i wciągnęła od pierwszej chwili. Dawno nie czytałam tak zabawnej i szczerej powieści. Co tu dużo pisać! Chcę więcej takiej Harrow! Jeżeli nie macie tej powieści w planach, to musicie to jak najszybciej zmienić.

 Kochani,
czytaliście? Polecacie? Koniecznie dajcie znać!
Do napisania!
                

3 komentarze:

  1. Na bonito jest w fajnej cenie :) Dlatego mam zamiar zamówić :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Planuję przeczytać tę książkę i mam nadzieję, że będzie mi się podobała tak bardzo, jak Tobie. 😊

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie wiem jeszcze czy po nią sięgnę - debiut autorki niekoniecznie do mnie przemówił.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © 2014 Detektyw Książkowy , Blogger