"Ocalało tylko serce" - Klaudia Bianek

          Dawno nie czytałam żadnej książki New Adult. Nie wiem dlaczego, ale od jakiegoś czasu nie mogłam odnaleźć się w tym gatunku i jeżeli mam być z Wami szczera to omijałam takie książki szerokim łukiem. Do czasu, aż przez przypadek w moje ręce wpadła najnowsza powieść Klaudii Bianek. Znam twórczość autorki, bo bodajże rok temu czytałam "Jedyne takie miejsce" i ta historia również mnie pochłonęła. Ale na pewno nie tak mocno jak "Ocalało tylko serce". Ta pozycja jest hitem. Tę pozycję musicie przeczytać. Tę pozycję musicie pokochać. Zapraszam do przeczytania mojej recenzji. 
             Klara to dziewczyna potrafiąca zauroczyć niejednego chłopaka: bystra, piękna, niebojąca się czerpać z życia garściami, a jednocześnie bardzo niepewna siebie. Jest zagubiona i stoi na życiowym rozdrożu, zastanawiając się, czy prawdziwa miłość istnieje i czy kiedykolwiek uda jej się odnaleźć prawdziwe uczucie. Niespodziewanie spotyka kogoś, kto wywróci cały jej świat do góry nogami.
Aleksander jest prawdziwym bohaterem, który ocalił niejedno życie, przy okazji narażając swoje własne. Uważany za tajemniczego i aroganckiego, ukrywa przed wszystkimi swoją historię, nie mając nadziei na lepsze jutro. Nie spodziewa się, że na świecie jest jeszcze ktoś, kto może pokochać go takim jakim jest. Każdej nocy zadaje sobie pytanie: czy było warto? I doskonale wie, że tak.
Czy bolesne wspomnienia pozwolą Aleksandrowi powrócić do normalnego życia? Czy Klara odkryje, co tak naprawdę wydarzyło się w jego życiu i przebije się przez mur, który zbudował wokół swojego serca? Czy oboje mają szansę na ocalenie? 
          Kochani, ręce mi drżą i nie wiem czy będę w stanie, aby napisać tę recenzję, ale muszę to zrobić. Chcę, aby ta książka trafiła do jak najszerszego grona i aby została pokochana przez większość polskich  czytelników. Dawno nie czytałam tak dobrej, wrażliwej i pięknej historii z tego gatunku. Wiem, wiem powtarzam się, ale ostatnio pisaliście mi na Instagramie, że new adult się skończyło ..... Moi Drodzy! Jak widać nic się nie skończyło, ponieważ na arenę czytelniczą wskoczyła Klaudia Bianek i zmiotła konkurencję. Nie cały miesiąc temu na świat wyszła jej najnowsza powieść i złamała moje serce na miliony kawałków. Jak do tego doszło? Nie mam pojęcia, ale jestem w niej totalnie zakochana i na pewno będę ją polecać wszystkim czytelnikom. Chcesz przeczytać coś wartościowego, mądrego, a zarazem przystępnego? W takim razie czytaj Bianek! Ta dziewczyna ma talent i czuję, że jeszcze nie raz nas zaskoczy. Powyższą książką rozwaliła system i nie wiem czy będziemy w stanie to naprawić. 
      Wiem, że nie jeszcze nie napisałam Wam nic konkretnego i na pewno tego nie zrobię, ponieważ nie chcę odbierać Wam przyjemności z czytania. Tym mniej wiecie o fabule książki tym lepiej dla Was. Nie lubimy spoilerów, prawda? Dlatego dzisiaj bardzo mało Wam zdradzę, ponieważ chcę, żebyście sami odkrywali tę historię. Chłońcie każde słowo i cieszcie się wspaniałą lekturą.Opowieść Klary i Aleksandra jest naprawdę warta poznania. Jestem nią zachwycona, choinka dawno nie czytałam tak wzruszającej opowieści. Mam nadzieję, że piszę z sensem, bo jest godzina 2.30 i ledwo kontaktuję. A bardzo chciałam podzielić się z Wami moją opinią!
         Wiecie za co kocham tę książkę? Za to jest prawdziwa, szczera, życiowa i porusza trudna tematy. Co więcej zdradzę Wam w tajemnicy, że Klaudia Bianek nie boi się ciężkich i trudnych wątków w swoich powieściach. Bohaterowie jej książek zawsze są doświadczeni przez los, ale dzięki innych osobom, własnej determinacji czy uczuciu ich sytuacja się zmienia lub poprawia. Dlaczego o tym piszę. Ano dlatego, żebyście wiedzieli że z każdej, nawet najtrudniejszej sytuacji jest jakieś wyjście. Nie poddawajcie się i walczcie o siebie i własną przyszłość. Każdy z nas zasługuje na godne i szczęśliwe życie. Kochajcie i szanujcie innych, ale nie zapominajcie też o sobie. 
              Klaudia Bianek po raz drugi pozytywnie mnie zaskoczyła i skradła moje twarde serce. Nie wiem dlaczego, ale czuję, że ta autorka jeszcze nie raz pozytywnie nas zaskoczy i oczaruje swoim kunsztem i talentem. Przeczytajcie "Ocalało tylko serce", a dowiecie się o czym mówię. 

Kochani, 
czytaliście tę książkę? Czekam na Wasze opinie i komentarze! 
Do napisania!

   

3 komentarze:

  1. Moim zdaniem new adult już się skończyło. Nic ciekawego nie ma ostatnio. Ale skoro piszesz, że jest inaczej :D Spróbuję, przeczytam i ocenię :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wiem, że teraz się powtarzam, ale robisz przepiękne zdjęcia. Nie mogę się na nie napatrzeć. Estetyczne, inne, jasne, oryginalne. Co do książki zapomniałam o niej, więc dzięki za przypomnienie. Z chęcią przeczytam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubią życiowe książki, poruszające trudne tematy, więc to jest coś zdecydowanie dla mnie. 😊

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © 2014 Detektyw Książkowy , Blogger