Detektyw Książkowy na tropie idealnych ksiązek na lato


Hej!
Pogoda w ogóle nas nie rozpieszcza, dlatego dzisiaj przygotowałam  dla Was zestawienie idealnych książek na lato. Są to powieści przede wszystkim lekkie, przyjemne i słoneczne, ale każda z nich oprócz tego posiada jakieś ukryte przesłanie. Jedne Was wzruszą, drugie być może zirytują - to pewnie nie jest najlepsza reklama, ale tak może się zdarzyć, ale na pewno któraś z nich wpadnie Wam w oko! 
Zapraszam do przeczytania!

1."Ostatnia piosenka" - Nicholas Sparks


Muszę się Wam do czegoś przyznać. Nie lubię książek tego Pana. Przepraszam, Panie Sparksie, ale tak po prostu jest. Jak widzę te wszystkie pozytywne opinie to zastanawiam się co jest grane, dlaczego wszyscy  kochają Pana powieści , a ja nie?  Jedynym wyjątkiem jest właśnie "Ostatnia piosenka", którą naprawdę lubię i przeczytałam ją od deski do deski. 
Ta książka jest po prostu piękna i ma w sobie coś więcej, niż kolejny nudny romans. Autor porusza w niej kilka bardzo ważnych problemów, które naprawdę mogą złamać czytelnikowi serce.


2. "Ucieczka w dzicz" - Erin Hunter


Tej książki nie mogło zabraknąć w moim zestawieniu, ponieważ lato, zawsze będzie kojarzyło mi się z wolnością, przygodą, naturą, wodą i dzikością , a wszystkie te  składniki można odnaleźć właśnie w powieści Pani Hunter.  Jestem pewna, że kocie przygody by Was wciągnęły na maxa!
Musicie przeczytać!

3."Teraz albo nigdy" - Sarah Dessen





Akcja książki dzieje się właśnie we wakacje, więc na pewno w trakcie czytania poczujecie skwar i promienie słoneczne! Tę książkę uwielbiam przede wszystkim za to, że jest na pozór  lekka i niezobowiązująca, ale później okazuje się, iż jest w niej dużo ukrytego przesłania. 

Jak dla mnie idealna na lato.


4."Gwiazdka z nieba i jeszcze więcej" - Sarah Dessen

Kolejna książki Pani Dessen na mojej liście. Ta powieść mniej mi się podobała od poprzedniczki , ale samo zakończenie wbiło mnie w fotel i w pełni usatysfakcjonowało. Głowna bohaterka jest troszkę specyficzna, dlatego nie mogę Wam obiecać, że ją pokochacie, ale na pewno ta pozycja wiele Wam uświadomi. A oprócz tego akcja toczy się we wakacje, więc możecie liczyć na krótkie romanse, szalone wypady i nierozważne decyzje. 


5."Krąg" Mats Strandberg & Sara Bergmark Elfgren

Tę cegiełkę uwielbiam za dosłownie wszystko. To idealna pozycja na każdą porę roku! Nic więcej pisać nie muszę :)

Kochani,

co myślicie o takim zestawieniu? Czytaliście te pozycje? A może Wam się nie podobały?
Koniecznie dajcie znać!
Do napisania <3

16 komentarzy:

  1. "Krąg" uwielbiam! Powieści Pani Dessen mam w najbliższych planach! Leżą grzecznie na półce i czekają na swoją kolej.

    OdpowiedzUsuń
  2. Dwie książki z twojej listy już za mną - niestety przez lato nie mam czasu a czasem siły na czytanie - chociaż mi go brakuje :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Czytałam Ostatnią piosenkę, która mi się również podobała :) Poznałam też książkę Dessen "Gwiazdka.." i z chęcią sięgnę po inne książki autorki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "Teraz albo nigdy" na bank Ci się spodoba! :) Mogę Ci to zagwarantować ;)

      Usuń
  4. Ostatnia piosenka czeka potulnie na półce, jednak nie wiem czy zabiorę się na nią w najbliższym czasie. Nie jest to do końca gatunek, w którym się odnajduję, jednak chciałabym zobaczyć na czym polega ten fenomen Sparksa! Krąg natomiast czytałam kilka dobrych lat temu, pamiętam, że mi się podobał, miał taką specyficzną aurę magii oraz tajemniczości, jednak - prawdę powiedziawszy - nie mam pojęcia dlaczego nie zakupiłam, a następnie nie zabrałam się za dokończenie serii... Shame on me...

    Dziewczyna z książkami

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja lubię książki Sparksa i najbardziej lubuję Pamiętnik i Bezpieczną przystań. Jednak czasami wolę oglądać same ekranizacje. ;D A Teraz albo nigdy dostałam od Wydawnictwa, zobaczymy jak się przyjmie. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A mnie się właśnie "Pamiętnik" nie podobał :/ Film kocham, ale książki niestety nie ;(

      Usuń
  6. Niestety nie słyszałam o tych książkach, ale trzy przypadły mi do gustu, więc wpisuje je na listę do przeczytania. A ja polecam serie "jak pies z kotem" Pani Liliany Fabisinskiej!

    OdpowiedzUsuń
  7. Och ja też nie przepadam za Sparksem, bo jak dla mnie to pisze zbyt cukierkowo. "Ostatniej piosenki" nie czytałam, za to "Jesienna miłość" sprawiła, że nie spisałam tego autora totalnie na straty :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "Jesienna miłość" była straszna! O wiele bardziej wolę ekranizację :)

      Usuń
  8. Zgodzę się z Tobą co do "Ostatniej piosenki", gdyż jestem czytelnikiem, który bardzo rzadko obecnie czyta romanse. Kiedyś jakoś chętniej po taką literaturę sięgałam i wtedy właśnie przeczytałam "Ostatnią piosenkę", która zwykłym romansem nie jest, gdyż niesie ze sobą wiele emocji i podobnie jak Ty gorąco polecam.

    Jestem ciekawa "Kręgu", gdyż już dawno mam oko na ten tytuł.

    Wydaje mi się, że wybrałaś dobre pozycję na letnie dni.

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie czytałam, ale oglądałam "Ostatnią Piosenkę" i bardzo mnie wzruszył ten film. Te książki wydają się całkiem ciekawe szczególnie na lato :)

    https://weruczyta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Zgadzam się z "Ostatnią piosenką" - to jedna z moich ulubionych książek Sparksa. Muszę w końcu sięgnąć po inne jego powieści :)

    OdpowiedzUsuń
  11. powinnam w końcu zabrać się za "Ostatnia piosenka", a lato uważam, że to idealny czas na poznanie tej powieści :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Czytałam tylko Teraz albo nigdy i byłam tak niezadowolona z tej pozycji, że autorce już więcej szansy nie dam.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © 2014 Detektyw Książkowy , Blogger