Detektyw Książkowy kontra Zombie - Zombie Apocalypse Tag



Dzień dobry Kochani!

Dzisiaj rano zrobiłam coś szalonego, otóż weszłam na wagę i ................................. się PRZERAZIŁAM! Po chwilowej panice spowodowanej tym niebywałym wstrząsem, doszłam do wniosku, że czas najwyższy schudnąć. Co zrobić, żeby zrzucić zbędne kilogramy? Przede wszystkim  trzeba pobiegać, a najlepiej trochę pouciekać przed okropnymi, paskudnymi i przerażającymi zombie! Dlatego w ten piękny poniedziałkowy dzień zapraszam Was na Zombie Apocalypse  Tag!
Za nominację bardzo dziękuję Wiktorii z Czytelniczych myśli! <3



To jak? Uciekamy przed Zombie? :D

Zasady:

Wybierasz 5 lub 10 książek i na podstawie losowania, wybierasz książkę, którą otwierasz na dowolnej stronie. Imię bohatera,  które zobaczysz jako pierwsze ,  będzie o przypisane  do jednego z punktów :D Brzmi nieźle, prawda?
To do boju!

Wybrałam następujące powieści:

Oto wybrane książki :)
1. "Miasto szkła" - Cassandra Clare
2."Feral" - Kate Wild
3. "Mroczne umysły" - Alexandra Bracken 
4. "Wybrani" - C. J. Daughery
5. "Igrzyska śmierci" - Suzanne Collins



                                        To jak? Stajemy do walki z zombie? :)
                     

Pierwsza wylosowana książka to "Igrzyska śmierci"

1. Osoba, która zginie jako pierwsza

Nie, nie i jeszcze raz nie! Kategorycznie się nie zgadzam! Tak nie może być! Nie napiszę tego.
Godzinę póżniej.
Ehhh no dobra, skoro muszę. Umrze mój ukochany i najdroższy z książkowych mężów - Peeta :/
Idę popłakać w kącie :(
 Gdzie moje chusteczki!?


2. Osoba, której podstawię  nogę, żeby uciec przed Zombie

No nie! Padło na Haymitcha. Przepraszam kolego, pewnie byłam załamana po śmierci mojego ukochanego. Mam nadzieję, że mi wybaczysz :*

                            
Druga wylosowana książka to "Mroczne umysły"

3. Osoba, która jako pierwsza przemieni się w Zombie
Kartkuję tę książkę i kartkuję i nie mogę znaleźć żadnego imienia hahahhaha :D Chwila coś mam. W zombie przemieni się Zu. Ja nie wiem, dzisiaj mam jakiegoś pecha :(( Tracę kolejną postać, którą bardzo lubię.

4. Osoba, która podstawi  nogę, żeby uciec przed Zombie

Pulpet. No wiesz co! Wstydziłbyś się! Niegrzeczny chłopiec! Zobaczysz pójdziesz za to do kąta :/ Co się z tymi ludźmi dzieje? O.o

                         
Trzecia wylosowana książka to "Miasto szkła"
5.Drużynowy idiota
Hhahahhahahahahahahahahhahahahahahahahahahahhahahahahahhahahahahhahahahahhahahahahahhahahahhahahahhahahahahahahahahhahahahahahhahahahahhahahahahhahahahhahahahahahhahahahahhahahahahhahahahahhahahahahhahahahhahahahhahahahahhahahaahahhahahahahahahhahahahah
No bez jaj!
Jace i idiota?? To mi kompletnie nie pasuje :D Przecież Jace jest kochany *.*


6. Mózg drużyny

Teraz to padłam i nie wiem czy wstanę :D Otóż mózgiem mojej drużyny będzie Valentine!! No w sumie był inteligenty, ale nie wiem czy czegoś nie kombinuje. Lepiej niech będzie miał się  na baczności, bo mu nie ufam - będę miała go ciągle na oku!

                             
Czwarta wylosowana książka to "Feral"
7. Drużynowy medyk
 Padło na Crowa. Chwila muszę sobie przypomnieć kim był :D Okej już wiem pamiętam. Nie mam pojęcia czy zna się na medycynie, ale na pewno będzie się starał, w razie czego może eksperymantować na Valentinie :P

8. Ekspert od broni
Moim zdaniem Feral będzie znakomitym ekspertem od broni, oprócz tego  umie doskonale się bić, więc przy okazji może zostać naszym ochroniarzem :)

                                

Piąta wylosowana książka to "Wybrani"
9. Awanturnik drużyny

Kogo my tu mamy - Sylvain. Jeśli mnie pamięć nie zawodzi, był w dużym stopniu impulsywny i trochę sobie nagrabił w pierwszym tomie ( w szczególności  u Allie), więc idealnie pasuje na awanturnika. Jak będzie fikać, Jace go uspokoi :3


10. Kapitan drużyny

Czułam, że na nią padnie. Coś czuję, że długo nie pożyjemy jeśli będzie nami dyrygować Allie, ale może się mylę :)


Tak oto prezentuje się moja drużyna! Niedługo wyruszamy na podbój zombie, więc idę się szykować do walki :D Kto zostanie naszym sojusznikiem?  

Do walki z okropnymi zombie nominuję :

Aleję czytelnika
Biblioteczkę Suomi

Do przeczytania! :*

58 komentarzy:

  1. Jak ja uwielbiam ten tag <3 Sama go kiedyś zrobiłam u siebie i moja drużyna nie była lepsza :D
    http://www.lekturia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten tag jest świetny! Hahaha :)
      Nie poszczęściło nam się z drużyną xd

      Usuń
  2. Znam tylko dwie ksiażki ;D
    Valentine? No będzie ciekawie coś czuje :D
    Jak to Jace idiota?! ;(
    Super TAG :D
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie! Co tu robi Valentine?! Prędzej on nas zabije, niż zombie :)
      Mnie też Jace nie pasuje na idiotę :/

      Usuń
  3. Haha Jace i idiota- te dwa słowa nie mogą się znaleźć w jednym zdaniu :)
    Ja tam nie żałuję Peety bo od początku go nie lubiłam
    Buziaczki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak to Ci nie żal Peety!!! Łamiesz mi serce! :(
      Zgodzę się z Tobą 0 Jace i idiota? Coś tu nie pasuje :)

      Usuń
  4. Valentine jak mózg, coś czuję, że to może być zły pomysł.
    Meeega spoko tag :D :D
    zapiskizgredka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie jego obawiam się najbardziej. Nigdy nie wiadomo co mu strzeli do głowy :/

      Usuń
  5. Kochana! Nie odchudzaj się! Zacznij jeść po prostu mniejsze porcje częściej i pij dużo wody mineralnej niegazowanej. ;)

    P.S skończyłam czytać książke L.Genovy. Recenzja pojawi się na pewno w styczniu, bo mam przed nią 11 postów, ale powiem Ci, że pisałam, pisałam i jeszcze raz pisałam. Jest cudowna i pełna sprzeczności. Mimo to, że jest smutna jest jedną z najlepszych jakie spotkałam. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A jedzenie mniejszych porcji i częstsze picie wody nie jest sposobem na odchudzanie się? o_O

      Usuń
    2. Już nie mogę się doczekać Twojej recenzji! :) Jestem gdzieś na połowie czytania i nie mogę jej skończyć, ponieważ wzbudza we mnie wiele emocji :/
      Co do odchudzania, spokojnie :) Przez święta troszkę przytyłam :)

      Usuń
  6. Również nie pogodziłabym się ze śmiercią Peeta. :D
    Pozdrawiam,
    Geek of books&serials&films

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawy pomysł! :D Coś czuję, że ja wylosowałabym samych bohaterów w stylu Petera Pettigrew z „Harry’ego Pottera”. :D

    MAJUSKUŁA

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie, dlatego nie wzięłam "Harrego Pottera", bo pewnie trafiłabym na same czarne charaktery :)

      Usuń
  8. A mogę iść płakać w tym kącie z Tobą? #teamPeeta xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście, że możesz! :) Nawet zrobię Ci miejsce :)

      Usuń
  9. Jaki pomysłowy tag. Bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Hahaha, przeuroczy tag! Allie i kapitan drużyny..? To skończy się tragicznie! No ale Sylvain jest awanturnikiem, a zapanować nad nim potrafi tylko Allie <3
    ojjeeeeeeeej Peeeeta :( Ja jestem #teamGale, ale Peeeeeeeeeeeeeetę też uwielbiam :3

    Buziaki,
    Przerwa na książkę

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z nią długo nie pożyjemy,nas wykończy, a sama wyjdzie bez szwanku :/
      Peeta jest kochany *.*

      Usuń
  11. Nie Peeta, jak możesz?! Ale Jace z pewnością poprawia mój humor :D
    Świetny TAG!

    Buziaki :*
    countrywithbooks.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam ten tag! :P Jak to możliwe, ze Peeta umrze?! Nie zgadzam się! :D /Claudie

    OdpowiedzUsuń
  13. Ten Tag jest świetny <3 A wstęp mnie rozwalił :D Pora schudnąć, więc uciekamy przed Zombie! :D Super się czyta twoje posty ^^
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahahaha :D Każda motywacja jest dobra :3
      Dziękuję <3 <3 <3

      Usuń
  14. Też bym podstawiła nogę Haymitchowi, chociaż bardzo go lubię, no ale... :D

    ksiazkowy-termit.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hhahahahhaha :) Też go bardzo lubię! Kupię mu jakiś alkohol i na pewno mi wybaczy :)

      Usuń
  15. Świetny TAG! Jeszcze o nim nie słyszałam :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Ahahaha Peeta! :D #teamGale
    Jace jako drużynowy idiota? WTF? XD
    Natomiast Valentine w roli mózgu... To i owszem, ale nie drużyny. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie żałuję, że w pierwszej rundzie nie ma Gala :< Nie znoszę typa xD
      Jace w ogóle nie pasuje na idiotę :/

      Usuń
  17. Hahah świetny tag, mimo, że nie przepadam za motywem zombie :D
    Co do Katarzyny Bondy - jeżeli lubisz kryminały nie powinnaś się zawieść! :)
    Pozdrawiam
    ifeelonlyapathy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo lubię kryminały! <3 Na pewno za jakiś czas przeczytam jakąś książkę Bondy :)

      Usuń
  18. Oj ostatnio też popełniłyśmy ten błąd i weszłyśmy na wagę. Efekt - dieta! :D
    A tak w ogóle to świetny tag :)

    Pozdrawiamy i zapraszamy do nas:
    rodzinne-czytanie.blogspot.com

    +obserwujemy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Od tamtego czasu unikam wagi haha :) Po co się denerwować? :)

      Usuń
  19. Poradziłaś sobie z tymi zombie :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Sam pomysł na tag jest bardzo ciekawy, a do odpowiedzi trudno mi się ustosunkować, bo nie znam tych książek. Widzę jednak, że było dużo śmiechu przy odpowiadaniu :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten tag jest rewelacyjny! :)
      Śmiechu było bardzo dużo :D :D

      Usuń
  21. tag genialnie ci wyszedł, ale nie przesadzaj z tą wagą - nie może być tak źle :D
    Haymitch? On bardziej pasuje mi do podstawienia nogi :D Peeta - uf, dobrze, że nie Gale ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po świętach zawsze panikuję, że kiedy to zrzucę :D
      Kiedy podkładam nogę Haymitchowi byłam zdesperowana :D
      Nie mów mi, że wolisz Gala??? O.o

      Usuń
  22. Peeta, really? Ja go nie lubię, bardzo bardzo :D
    Jace jest kochany. Idiota do niego nie pasuje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak można nie lubić Peety? Go się kocha! <3
      Kompletnie do niego rola idioty nie pasuje :D

      Usuń
  23. Valentine byłby idealnym mózgiem :D
    Ale Peety szkoda, no i Haymitcha!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie :( Oni są za fajni i kochani :<<
      Boję się co on może wymyślić jako mózg :)

      Usuń
  24. Oj chyba zginiesz z Ally jako kapitanem :')

    ravens-words.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli ona obejmie kierowanie, to na pewno polegniemy. Musimy ją obalić! :)

      Usuń
  25. Hejka! Nominowałam cię do TAG'u, tutaj znajdziesz więcej informacji ;) http://tylkomagiaslowa.blogspot.com/2016/01/lba-po-raz-trzeci-29.html

    OdpowiedzUsuń
  26. Jaki niesamowity TAG! A twoja drużyna wyszła bardzo... ciekawa. Nie wyobrażam sobie Valentine'a w roli mózgu drużyny, ani Jace'a jako drużynowego idiotę. Ale cóż, wszystko jest możliwe ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. Jaki zabawny tag! Szkoda tylko, że nie znam za bardzo jego bohaterów... ale i tak dobrze bawiłam się czytając ;).
    Nie martw się, nie tylko tobie przydałoby się uciekanie przed zombie. Ja postanowiłam nie wchodzić na wagę - tez się sprawdza... :D

    OdpowiedzUsuń
  28. Ja tam bym za Peetą nie płakała... ale ze mnie żaden fan Igrzysk ;P W każdym razie, i tak, i tak, wolałam "tego drugiego".
    drewniany-most.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © 2014 Detektyw Książkowy , Blogger