"GAMING HOUSE" w obiektywie, czyli mini sesja z moim patronatem medialnym!

Dzień dobry Kochani!
Ostatnio trochę mnie mało na blogu, ale sesja - depresja pożera cały mój wolny czas i nie mam prawie w ogóle czasu na drobne przyjemności. Aczkolwiek dzisiaj postanowiłam odciąć się od nauki i pokazać  Wam moją małą sesję zdjęciową, którą wykonałam dla mojego patronatu medialnego. Mam nadzieję, że macie w planach, a może już dawno jesteście po lekturze "Gaming house", bo jest to naprawdę doskonała, zabawna i oryginalna lektura idealna na wakacje. A co więcej jest bardzo, bardzo i jeszcze raz bardzo fotogeniczna! Nie wierzycie? Rozwińcie tego posta, a przyznacie mi rację. Zapraszam! 


Jak Wam podoba się taka mini sesja? Wiem, że wielu z Was nie ma Instagrama, a lubicie oglądać zdjęcia książek w internecie, dlatego postanowiłam wprowadzić taki mini cykl na moim blogu. Jeżeli taka forma Wam się spodoba to na pewno pojawią się jeszcze zdjęcia "GAMING HOUSE"  w plenerze :) Co Wy na to? Co o tym myślcie? Czekam na Wasze komentarze!
Do napisania!

13 komentarzy:

  1. Moim zdaniem super pomysł! Fajna forma promocji :) Samej książki nie czytałem, ale kupiłem jeden egzemplarz mojej dziewczynie i była zachwycona :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Strasznie się cieszę! <3 Czy Twoja dziewczyna mogłaby kilka słów napisać o tej książce na Lubimy czytać? Takie słowa na pewno ucieszą samą autorkę! :)

      Usuń
  2. A ja czekam na przesyłkę z tą książką :D Chciałam ją kupić i kupiłam :D Mam nadzieję, że będę zadowolona z lektury :)))Opinie książka zbiera bardzo dobre, więc chyba będzie okey

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne zdjęcia, naprawdę! Bardzo mi się podobają. Okładka super się prezentuje.

    OdpowiedzUsuń
  4. Mnie do przeczytania już dawno zachęciłaś i książka też jest kupiona. Przeczytana od deski do deski i teraz pięknie leży na półce :) Ale zakończenie było takie.... zapowiadające kontynuacje, wiec mam malutką nadzieję, że może autorka napisze drugi tom :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. albo ma już napisany? Nadzieja zawsze jest!

      Usuń
    2. Ha, ja już mam kontynuację zaczętą ;) Czekam tylko na informację, czy ktoś będzie chciał wydać! :D
      Dodawajcie oceny na LC, to łatwiej mi będzie wydawcę znaleźć <3

      Usuń
    3. Pani Dominiko! Super sprawa z drugim tomem, bo zakończenie było passe! Miałam do Pani pisać z takim pytaniem na Facebooku, ale skoro jest szansa na drugi tom to bardzo się z tego ciesze. Ja nie jestem już młodzieżówką, a książka przypadła mi do gustu. Podoba mi się również to, że sama Pani odpowiada na pytania czytelników. Odrazu lepiej patrzy się na autora.

      Usuń
    4. Lubię kontakt ze swoimi czytelnikami <3 Bardzo się cieszę, że się książka podobała! Jeśli mogę liczyć na ocenę na Lubimyczytać i jakieś 2 zdania opinii, to bardzo bym prosiła - to wieeeele znaczy dla mnie (i dla mojego wydawcy)! <3

      Usuń
  5. Bardzo ładne zdjęcie. Oczywiście chcę poznać tę historię. 😊

    OdpowiedzUsuń
  6. A ja czekam na ebooka, ale mam zamiar przeczytać :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Super zdjęcia :) Książki jeszcze nie czytałam :)
    http://whothatgirl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © 2014 Detektyw Książkowy , Blogger