"Kraina Opowieści: Powrót Czarnoksiężnicy" Chris Colfer

            Od zawsze kochałam baśnie. Każda baśń, bajka, opowieść ma w sobie pewną magię i mądrość życiową. Kiedy byłam małym dzieckiem z zachłannością pożerałam Baśnie Braci Grimm, albo Baśnie Andersena. Nie wiem dlaczego, ale zawsze miałam słabość do tych autorów. W ich historiach odnajdywałam nadzieję, wiarę w lepsze jutro, albo przenosiłam się do świata fantazji, księżniczek i wróżek. Bardzo chciałam wrócić do tych czasów, dlatego postanowiłam poznać twórczość Chrisa Colfera. Czy było warto? A może współczesna proza nie dorównuje klasyce? Zapraszam do przeczytania mojej recenzji. Uwaga, będę się zachwycać.

            Kraina Opowieści przestała być radosnym światem, który Alex i Conner Bailey pamiętają ze swej przygody z Zaklęciem Życzeń. Złowieszcza Czarnoksiężnica, która rzuciła klątwę na Śpiącą Królewnę, powraca, by się zemścić, i terroryzuje cały magiczny wymiar. Gdy diabelskie zakusy Czarnoksiężnicy dotykają również świata Alex i Connera – a ich mama zostaje porwana! – dzieci muszą sprzeciwić się poleceniom babci i znaleźć własną drogę do Krainy Opowieści, by ocalić mamę.Czy z niewielką pomocą ze strony niechętnej królowej Czerwonego Kapturka, zawadiackich przestępców Złotowłosej i Jacka oraz starego przyjaciela-płaza Żabka, Alex i Conner zdołają uratować mamę i świat baśni od największego zagrożenia w dziejach Krainy?
               Wiecie jak długo czekałam na kontynuację przygód niezawodnej Alex i Connera? Tak bardzo się za nimi stęskniłam, że aż brak mi słów, aby to opisać. Pierwszy tom zwalił mnie z nóg, a jak było z drugim? Czu nadal jestem ogromną fanką twórczości Chrisa Colfera? A może uważam, że kontynuacja wypadła słabo i blado? Szczerze? Dawno nie czytałam tak dobrej i pięknej fantastyki dla najmłodszych czytelników. Ostatnio na rynku wydawniczym możemy znaleźć wiele romansów, erotyków i fantastyki dla dorosłych, ale nie ma nic interesującego dla najmłodszych! A tak przecież nie może być. Na całe szczęście na rynku wydawniczym mamy wydawnictwo Młodzieżówka, które dba o każdego czytelnika. Chcecie przeczytać fantastyczną powieść dla najmłodszych? W takim razie szybko sięgajcie po "Krainę Opowieści. Powrót Czarnoksiężnicy". W tej historii znajdziecie wszystko - przepiękny motyw przyjaźni, mądrość życiową oraz fenomenalne przygody, które oderwą Wasze dzieci od komputerów i technologii. 
                Patrzę się na tę piękną okładkę i jestem nią po prostu zachwycona. Ale nie tak bardzo jak samą treścią! Szczerze? Środek jest fantastyczny, magiczny, wciągający i fenomenalny. Kocham tę książkę za dosłownie wszystko - cudowną kreację głównych i pobocznych bohaterów, intrygujące przygody i baśniowy klimat. Nie da się nie kochać tej książki. Ja jestem nią oczarowana i na pewno sięgnę po kolejny tom. Aż nie mogę doczekać się ponownego spotkania z moimi ulubionymi postaciami. Już za nimi tęsknię!
           "Kraina Opowieści. Powrót Czarnoksiężnicy" to idealna pozycja dla czytelnika w każdym wieku. Nieważne czy masz osiem, piętnaście czy pięćdziesiąt lat - na 100% znajdziesz w tej książce dla siebie. Nie wierzysz? Przeczytaj, a sam się przekonasz. Jak dla mnie jest to jedna z najlepszych książek lipca! 

Kochani, 
macie ją w planach? Czekam na Wasze komentarze!
Do napisania!

1 komentarz:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © 2014 Detektyw Książkowy , Blogger