"Negatyw szczęścia. Inizio" - Ludka Skrzydlewska

   
            Dzieciństwo rzutuje na naszą dalszą przyszłość. Nie każdy z nas miał to szczęście, aby wychowywać się w pełnej i kochającej rodzinie. Aleksandra główna bohaterka powieści pt."Negatyw szczęścia" nie znała zbyt dobrze swojej biologicznej matki. Kobieta nie dorosła do bycia mamą i zaniedbywała swoje dziecko. Pojawiała się na chwilę i jeszcze szybciej znikała. Na całe szczęście Aleksandra u swego boku miała kochającego ojca, który stworzył jej ciepły dom i ofiarował wsparcie. Co się stanie gdy drogi zabieganej matki i porzuconej córki ponownie się złączą? Czy Aleksandra w końcu odnajdzie wspólny język ze swoją rodzicielką?  A może ta znajomość będzie początkiem poważnych kłopotów? Zapraszam do przeczytania mojej recenzji!                
                    Czy początkująca adeptka zawodu może otrzymać lepszą posadę od stanowiska asystentki fotografa w mediolańskim domu mody? Oczywiście, że nie! Sasza powinna przyjąć ofertę z pocałowaniem ręki. Rzucić wszystko i wsiąść w pierwszy samolot do Włoch! A jednak się waha. Ma wątpliwości, ponieważ świetna z pozoru propozycja wychodzi od jej wiecznie nieobecnej matki, byłej modelki. To wysoce podejrzane! Ponieważ jednak Sasza znajduje się akurat na kolejnym życiowym zakręcie, ostatecznie puka do drzwi firmy Di Volpe...
                      Wkrótce dzięki nowym fantastycznym przyjaciołom pochłania ją szalone mediolańskie życie. Trudna okazuje się jedynie znajomość z synem właścicielki domu mody, Alessandrem. On uważa Saszę za płytką, rozpuszczoną pannicę, nieodrodną córkę jej matki, a ona widzi w Alessandrze jedynie bawidamka i playboya.
                   Jak dotąd przeczytałam wszystkie powieści Ludki Skrzydlewskiej i ciągle jest mi mało. Chcę więcej takich pozycji na naszym rynku wydawniczym! "Sentymentalna bzdura" była wspaniała, "Po godzinach" zaskakujące, a "Negatyw szczęścia" rozwala system. Aczkolwiek w moim odczuciu jest to troszkę inna książka autorki, niż te dotychczasowe. Kto czytał poprzednie powieści Ludki na pewno wie o czym mówię. A ten kto nie czytał,  musi szybciutko nadrobić czytelnicze zaległości. Ale do rzeczy! Jestem zakochana w powyższej książce, dlatego jak najszybciej muszę sięgnąć po kolejny tom, bo aż mnie korci, aby poznać dalsze przygody moich ulubionych bohaterów. Co się stanie z Saszą? A co o tym wszystkim sądzi Ales
sandro? Kto jest wrogiem?  A kto przyjacielem? Jak najszybciej muszę znaleźć odpowiedzi na te pytania, bo nie usnę! Dawno nie czytałam tak zwariowanej opowieści. Lubię to! Naprawdę to lubię.
                  A jak prezentuje się kreacja głównych bohaterów? Ja jestem zakochana parze głównych bohaterów, ponieważ są tacy.... oryginalni. Sasza jest troszeczkę wycofana, ale jeżeli musi to potrafi walczyć o swoje. No może czasem brakuje jej asertywności i dlatego pakuje się w kłopoty. Alessandro jest typowym gburem, ale nie da się go nie kochać. Jego postawa w stosunku do dziewczyny nie jest okey, ale wydaje mi się, że jego chłodne podejście ma swój urok i pewne podstawy. Czy się mylę? Tego Wam nie zdradzę. Przeczytajcie, a wszystkiego się dowiecie!
             Kochani, co tu mogę jeszcze napisać? Po raz trzeci zakochałam się w piórze autorki i już nie mogę doczekać się jej kolejnych powieści. Ludka Skrzydlewska wie o czym pisze i co chce przekazać swoim czytelnikom. Jak dla mnie ta pisarka jest literackim odkryciem 2020 roku.  Mało która autorka nie boi się mieszać gatunków i bawić się słowem i fabułą. Ehhh.... coś czuję, iź Skrzydlewska jeszcze nie raz nas zaskoczy. Mylę się? Chyba raczej nie.
               "Negatyw szczęścia" to zabawna, zwariowana i szalona opowieść w świecie mody. Kochacie intrygi, kłamstwa i tajemnice? W takim razie bez problemu odnajdziecie się w życiu Saszy. Czy młodej pani fotograf uda się wyjść na prostą? A może ponownie wyląduje na życiowym zakręcie?

Do napisania!
 

1 komentarz:

  1. Czytałam debiutancką powieść i mi się podobała, ale po te dwie jeszcze nie sięgałam :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © 2014 Detektyw Książkowy , Blogger