[MÓJ PATRONAT] "Deszczowe sny" - zbiór opowiadań


Dzień dobry Kochani!
Czekałam na ten dzień, a wiecie dlaczego? Bo w końcu mogę Wam opowiedzieć o moim najnowszym patronacie medialnym! Czy słyszeliście o "Deszczowych snach"? Tak? To wspaniale! Nie? W takim razie chyba się na siebie obrazimy :) Żartuję oczywiście! Jeżeli jeszcze nie słyszeliście o tym zbiorze opowiadań to nic się nie stało - zaraz to naprawimy!  Poznajcie "Deszczowe sny" i cudowne autorki, które stworzyły tę antologię! Zapraszam do rozwinięcia!


Tak prezentuje się cała okładka. Co o niej sądzicie? Moim zdaniem jest genialna i idealnie pasuje do tego zbioru! Spójrzcie się tylko na nią! Jest fantastyczna! Idealna w każdym calu! Pewnie jesteście ciekawi co wymyśliłam w ramach mojego patronatu..... Za kilka dni zobaczycie :) Mam nadzieję, że będziecie usatysfakcjonowani moimi działaniami promocyjnymi :)

Moja krótka opinia - pełna pojawi się na dniach :)

Dlaczego zdecydowałam się na patronat nad tym zbiorem opowiadań? Z jednego prostego powodu. Nad tą książką pracował cały sztab ludzi, a autorki, które wzięły udział w tym projekcie włożyły całe serce, aby ta antologia była hitem i upragnionym bestsellerem. Czy tak się stało? Moim zdaniem tak! Od "Deszczowych snów" bije miłość, radość, ale i też łzy, ponieważ niektóre opowiada są niezwykle wzruszające i wbijające w fotel. Czy zakochacie się w tych opowiadaniach? I tak i nie :) Czasami podczas czytania niektórych "snów" miałam ochotę rzucić poduszką o ścianę, ponieważ byłam wściekła na decyzje podjęte przez bohaterów. Czy "Deszczowe sny" wzbudzają emocje? Oczywiście, że tak! Wystarczy, że wejdziecie na moje InstaStory na Instagramie i zobaczycie, dlaczego pokochałam akurat ten zbiór opowiadań :)




PREMIERA 26.09.2019!
Dajcie znać co sądzicie o tej zapowiedzi. Czy macie ten zbiór opowiadań w planach czy nie :) Czekam na Wasze opinie!

5 komentarzy:

  1. Jak Twój patronat to biorę w ciemno <3 Ufam Twojej opinii!

    OdpowiedzUsuń
  2. Czekam, czekam i czekam. Zbiory to zawsze moje "muszę mieć na swojej półce". Czy ja dobrze widzę, że w tym zbiorze będzie, aż 19 autorek? :o

    OdpowiedzUsuń
  3. Ta okładka jest perfekcyjna. Jestem ciekawy co dla nas przygotowałaś!

    OdpowiedzUsuń
  4. Serdecznie gratuluję patronatu. 😊

    OdpowiedzUsuń
  5. Sama okładka bardzo zachęca do kupna. Lubię opowiadania, właściwie to mało jest opowiadań na rynku. Skoro to antologia to tym bardziej mnie zaciekawiło.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © 2014 Detektyw Książkowy , Blogger