3 powody dla których warto przeczytać "Drugą twarz" Rain Winter!


Dzień dobry Kochani!
Dzisiaj mamy bardzo ważny dzień, ponieważ dzisiaj  swoją premierę ma książka Rain Winter pt."Druga twarz". Ach, co to była za przygoda! Nie wiem czy pamiętacie, ale jakiś czas temu wspominałam o niej na moim InstaStory i bardzo ciepło ją przyjęliście. Mam nadzieję, że za kilka dni zalejecie ją miłością i zdjęciami na swoich social mediach. Tak jak ja mam to zamiar zrobić. To jak? Chcecie przeczytać moją recenzję? A może najpierw poznacie 3 powody dla których warto ją przeczytać?Jesteście na to gotowi? Jeżeli tak to już niedługo czeka na Was coś jeszcze..... Następne dni są dla Rain Winter!
Pytajcie, piszcie, komentujcie!




 
Nie jest to żadną tajemnicą, że kocham debiuty. Dlaczego? Odpowiedź jest prosta. Zawsze mnie zaskakują - pozytywnie, albo negatywnie.  Tym razem zostałam rozkochana, oczarowana i zaskoczona! Rain Winter jest debiutantką? Szczerze? Nie wierzę w to! Ta kobieta ma ogromny, prawdziwy i niepowtarzalny talent. Akcja jest płynna, bohaterowie wyraziści, a wątek sensacyjny jest tak smaczny, pikantny i szalony, że normalnie brak mi słów, żeby to opisać. Nawet nie wiecie z jaką przyjemnością patronuję tej powieści.
         W moim życiu przeczytałam sporo książek. Jedne miały ciekawą akcję, ale fatalnych bohaterów, niektóre nudną akcję, ale cudowne postacie. A jak prezentuje się książka Rain Winter? Przepysznie. Akcja jest cudowna, świetna, fantastyczna, szalona, nietuzinkowa i w ogóle wow. Ale bohaterowie to istny majstersztyk. Inni, a tacy sami. Tacy sami, a jednak inni. Wiecie o co mi chodzi? W tej książce mamy styczność z łobuzami, przestępcami, rozpuszczoną dziewuszką oraz  z lekarką i całym światem medycznym. Co wyniknie z takiej intrygującej i szalonej mieszanki? Hit. Moim zdaniem hit. A czy ja kiedykolwiek poleciłam Wam coś słabego i nudnego? Chyba nigdy, prawda?
        Ostatnio na rynku wydawniczym mamy do czynienia z ogrzewanymi kotletami. Wszystko jest pisane na jedno kopyto, bez jakiegokolwiek researchu. A "Druga twarz"? Jest zupełnie inna. Pełna dynamiki, porządnej nutki oryginalności i wyobraźni. Nie wiem jak długo autorka pracowała nad tą powieścią, ale na pewno się tego niedługo dowiem. Ba! Koniecznie muszę się dowiedzieć! Dla mnie jest to hit ostatnich tygodni, a może nawet miesięcy. No cóź.... zostałam rozkochana i mam nadzieję, że autorka utrzyma poziom w kolejnych powieściach. Tak będzie, gwarantuję Wam to!

Skusiłam Was na przeczytanie tej książki? Koniecznie dajcie znać!
Do napisania!

2 komentarze:

  1. W końcu coś dla faceta! Medycyna, przestępcy i sensacja. A Twoje InstaStory widziałem i naprawdę mnie przekonałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wiesz, że właśnie ją zamawiam? Po Twoim Instastory musiałam to zrobić. Czy będę zadowolona, ale po Twój etuzjazm mnie rozwalił, więc kupuje ;p

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © 2014 Detektyw Książkowy , Blogger