Ranking najlepszych książek 2017 roku według Detektywa Książkowego


Hej,hej, hej Kochani!

Dzisiaj przychodzę do Was z małym rankingiem 5 najlepszych książek 2017 roku. Zdaje sobie sprawę z tego, że rok 2017 już dawno się skończył, a ja dopiero teraz wyskakuje do Was z takim postem, ale jak sami dobrze wiecie w moim przypadku to po prostu norma. Mam nadzieję, że przedstawione przeze mnie książki przypadną Wam do gustu :)




1. "Jeśli tylko..." - Karoliny Klimkiewicz 

Tę książkę przeczytałam w bardzo szybkim tempie, ale gdy ją odłożyłam na półkę nie mogłam dojść do siebie. Autorka w swojej powieści opisała nam historię Leo - chłopca, którego obserwujemy prawie przez całe jego życie. Razem z nim przeżywamy  troski i rozterki, wspieramy go, ale też chwilami mamy go dość. Nie chcę Wam zdradzić za dużo szczegółów, ale musicie wiedzieć, że ta książka jest po prostu wyjątkowa. Pokazuje nam jak kruche jest nasze życie, i jak jednym z pozoru niewinnym kłamstwem możemy wywrócić komuś życie do góry nogami. Nie dajcie się zwieść pięknej i subtelnej okładce, bo za nią kryje się prawdziwa bomba! Polecam!



2. "Terapia" - Kathryn Perez

OMG! Jak tylko pomyślę o tej powieści nasuwają mi się dwa słowa - BRUTALNA I SZCZERA. To co dzieje się na kartach książki Pani Perez przechodzi ludzkie pojęcie! Autorka nie oszczędza swoich bohaterów, rzuca im kłody pod nogi notorycznie i po prostu ich niszczy. Naprawdę, podziwiam pisarkę za to, że postanowiła napisać tak mocną i nieprzewidywalną historię. Bardzo się cieszę, że ją poznałam, ponieważ zmusiła mnie do dłuższej refleksji nad dosłownie wszystkim. Przeczytajcie, a zrozumiecie o czym mówię.  Jestem pewna, że będzie zaskoczeni.

3. "Kruk"-  Piotr Górski 

W tym roku przeczytałam naprawdę bardzo mało kryminałów i nad tym strasznie ubolewam! Ale na całe szczęście zapoznałam się z powieścią Pana Górskiego. Moim zdaniem to jest świetny kryminał z ciekawą zagadką i z nietuzinkowymi bohaterami, którzy na kartach książki wprost szaleją. Ja już nie mogę doczekać się kolejnych tomów! A liczę po cichutku, że będą <3 
Zakończenie było genialne, kompletnie nie spodziewałam się takiego rozwoju wydarzeń! Jeżeli macie ochotę na doskonały kryminał to pamiętajcie o tym tytule. Obiecuję, że będziecie zadowoleni - innej opcji nie biorę pod uwagę. 

4. "Arsen"- Mia Asher

Szczerze Kochani? Nie wiem czy powinnam Wam tę książkę polecać. Poważnie. To co robi tam gówna bohaterka przechodzi ludzkie pojęcie. Jednak "Arsen" niesie za sobą pewne przesłanie i dlatego moim zdaniem powinniście zastanowić się nad przeczytaniem tej powieści. Kontrowersyjna jednym zdaniem.





5."Przebudzona" - Iga Wiśniewska 

Prawda jest taka, że książki Pani Wiśniewskiej mogę brać w ciemno, ponieważ zawsze są dopracowane i ciekawe. W tym roku miałam przyjemność zapoznać się z "Przebudzoną" i krótko mówiąc ponownie zakochałam się w historii władczego Davida i mrocznej Miriam. Czego możecie się spodziewać po lekturze tej książki? Dużej dawki przygody, humoru i tajemnic. Jak dla mnie to jedna z najlepszych książek  z gatunku Urban fantasy.


Kochani,
mam nadzieję, że w tym zestawieniu znajdziecie coś dla siebie :) Ja każdą z tych pozycji szczerze polecam! <3
Do napisania! 

11 komentarzy:

  1. Ciekawi mnie "Jeśli tylko" i "Kruk" :) Nie czytałam, ale chcę to nadrobić :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie przeczytałam nic z tych tytułów i o niewielu też słyszałam, ale ,,Kruka'' to bym zgarnęła, bo co jak co, ale rośnie we mnie silne przekonanie, że polskie kryminały naprawdę są dobre. Pozdrawiam, Wielopasja

    OdpowiedzUsuń
  3. ''Terapię'' i ''Arsen'' mam w planach. ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie czytałam tylko ostatniej książki, ale chętnie to nadrobię :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Iesli tylko i Terapę chcę przeczytać.

    OdpowiedzUsuń
  6. Uch "Arsen" to jedna z tych książek,których naprawdę nie mam zamiaru czytać kiedy wiem mniej więcej o czym jest ;) "Terapia" i mi się podobała, natomiast "Jeśli tylko" bardzo mnie kusi!

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam w planach "Terapię", bardzo dużo osób zachwalało tą książkę, a fabuła wydaje się być bardzo wciągająca :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mi wstyd się przyznać, ale nie znam żadnej z wymienionych przez Ciebie książek. Niemniej jednak podkradłam sobie "Terapię" i chyba dorzucę ten tytuł do najbliższych książkowych zakupów ;)

    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja niestety również nie czytałam żadnej z tych książek :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jeśli tylko było dobrą lekturą, ale nie aż tak dobrą, przynajmniej moim zdaniem. Arsen zostawiał szok na wielu twarzach, to się zgodzę, ale wydaje mi się, że Szósty zmysł zapunktował u mnie najbardziej z Consolation. Drugi tom był już słabszy, niestety.
    A reszty nie czytałam. ;P

    Przy Arsenie Kochana wdarł ci się błąd. ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie czytałam żadnej z tych książek, ale na pewno podkradnę sobie te tytuły!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © 2014 Detektyw Książkowy , Blogger